![]() | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Makedonya’da Eşkıyalık ve Bulgar Asi Çakalarof ![]() A Re-examination of the Sarcophagus Inscription at Turant Asarı ![]() Edebî Metin Çözümlemesi ve Ekoeleştiri ![]() Die Keramikfunde des Görükle-Grabes in Bursa ![]() Türkçe Sözlüğe Katkılar I ![]() Intercultural Communication in the Age of Globalization and English Language Teaching ![]() The Temporal World - a shadow play - Court and Urban Shadow Plays of the 11th to 14th Centuries ![]() Influences and Traditions: Wole Soyinka and the Nigerian Theatre ![]() Siyasi Katılım, Tutum ve Davranışlarda Kadın ve Erkek Arasındaki Farklılıklar ![]() Effects of Using Cognitive Strategy Training Programs in Developing Reading Comprehension ![]() Exile and Nostalgia in Albanian Lyric Poetry since 1750 ![]() Kent Sosyolojisi ve Kentsel Araştırmaların Geleceği Üzerine Bazı Düşünceler ![]() Erzurum Yöresi Ağızlarından Derleme Sözlüğü’ne Katkılar ![]() Akıl Yürütme Biçimleri Açısından Türk Sosyolojisinin Şekillenişi ![]() Eğitim, Beklenti Kuramı ve Güdülenme ![]() Character Education in the Prevention of School Violence and as a Method for Promoting Academic Achievement ![]() | ||||||||
| ||||||||
Namık TOP* | ||||||||
*PhD. Candidate, Texas A&M University, namk1985@neo.tamu.edu | ||||||||
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi / Mediterranean Journal of Humanities / Cilt: I / Sayı: 1 / sf 181-187 | ||||||||
Abstract: When violence occurs in schools, the tendency is to apply restrictive and stringent punishments. Recently, studies suggested that promoting safety and prosocial student characteristics may be a viable strategy to prevent school violence. In particular, character education may serve as a method of prevention of aggression in schools. This article will review the literature on character education and explore how character education programs could influence learning and achievement in schools and promote learning and achievement. Keywords: Character education, violence, achievement, prevention Özet: Okullarda şiddet çoğu zaman sınırlayıcı ve sert cezalarla kaşılanır. En son çalışmalar güvenlik ve prososyal öğrenci özelliklerini desteklemenin okuldaki şiddeti önlemede başarılı bir strateji olduğunu göstermektedir. Özellikle, kişilik eğitimi okullardaki şiddeti önlemede yararlı olabilir. Bu çalışma, kişilik eğitimi hakkındaki çalışmaları taramakta ve bu tarz ders programlarının öğrenme, okul başarısı, olumlu öğrenci davranışı gibi istendik davranışlarla olan ilişkisini ortaya koymaktadır. Anahtar Sözcükler: Kişilik eğitimi, şiddet, başarı, önleme | ||||||||
![]() | ![]() | ![]() | Metin Dili![]() | ![]() | ||||
![]() | ||||||||
Sayfa Özeti: MJH | Namık TOP
Sayfa Açıklaması: Namık TOP Character Education in the Prevention of School Violence and as a Method for Promoting Academic Achievement
Anahtar Kelimeler: